specijalni servis za dieselske pumpe Preden je stručni servis za najsuvremenije sustave upravljanja motorom: pomoću dijagnoze podržavane PC-jem i stručnog finog podešavanja pronaći ćemo uzrok Vašeg problema i optimizirati rad Vašeg motora

Za uspješno odnosno kvalitetno odstranjivanje kvara na vozilu najvažnije je ispravno dijagnosticirati kvar tog vozila.

Zbog toga je najbitnije da vozač vozila istakne probleme koji mu se učestalo pojavljuju kod vozila, kako bi serviseri-majstori mogli pristupiti ispravno dijagnosticiranju kvara vozila.

Upravo zbog toga u našoj servisnoj radionici pristupamo sa posebnom pažnjom svakom pojedinom klijentu i problemu njegova vozila.
 

Koliko Vam se puta dogodilo da ste popravljali ili kupovali neki dio za Vaš automobil, a da na kraju to nije bilo potrebno?! „Pravilna dijagnostika štedi Vaš novac“


Dijagnoza kvara
Obzirom da sam naziv specijalne radionice ističe činjenicu da se ovdje vrše specijalni popravci to ujedno i znači da se dijagnoza obavlja sa specijalnim dijagnostičkim instrumentima.
Dakle vrše se mjerenja i ispitivanja na samom motoru, koja uključuju:







Kako bi se na osnovu tih ispitivanja dobili rezultati i smjernice što je potrebno učiniti da bi se kvar otklonio.

  • MJERENJE KOMPRESIJE,
  • MJERENJE PROPUŠTANJA MOTORA
  • ELEKTRONIČKA ISPITIVANJA ODGOVARAJUĆIM
    TESTERIMA NA ELEKTRONIČKI
    UPRAVLJANIM MOTORIMA
  • ISPITIVANJE DOVODA GORIVA
  • ISPITIVANJE GRIJAČA
  • ISPITIVANJE DIZNI ( SAPNICA, BRIZGALJKI)
  • ISPITIVANJE TURBINE....
 

Najzanimljivije za istaknuti je elektronički dijagnostički tester KTS 520 BOSCH – tester koji radi u sklopu sa PC-jem i služi za ,već spomenutu, dijagnostiku na elektronički upravljanim sustavima ubrizgavanja diesel goriva EDC, Common Rail, PD (Pumpen dusen) sistemi i slićno.
Malo poznatiji mjerni instrument ali nikako manje vrijedan je MOTOMETER koji služi za mjerenje kompresije motora i pokazuje tlakove u svakom pojedinom cilindru. Prema izmjerenim vrijednostima zaključuje se kakvo je opće stanje motora. Tlakovi bi trebali biti ravnomjerni i u pravilu iznad 26 bara.

 

popravci pumpi, diza, injektora, reparirane zamjenske pumpe

Nakon dobivenih rezultata iz dijagnostičkih mjerenja motora – ako su mjerenja pokazala osnovu demontiramo neispravne visokotlačne pumpe, dize i injektore, te ih popravljamo u skladu sa pravilima struke što uključuje i ugradnju isključivo originalih rezervnih dijelova. One dijelove koji nisu predviđeni za popravak zamjenjujemo novim ili repariranim. (više na stranici servisnog programa)

 

ŠTO JE BITNO ZA KVALITETNO ODRŽAVANJE VOZILA ? IZDVAJAMO:

IZMJENA FILTERA ZRAKA I FILTERA NAFTE OBAVLJA SE NA SVAKIH 10 000 KM

KONTROLA DIZA, ODNOSNO IZMJENA DIZA (SAPNICA, BRIZGALJKI) OBAVLJA SE IZMEĐU PRIJEĐENIH 80 000 – 100 000 KM.

GENERALNO UREĐENJE DIESEL PUMPE OBAVLJA SE NA PRIJEĐENIH 150 000 KM (AKO SE PRIJE NIJE POKAZALA POTREBA ZA TIME)

SAMOKONTROLA VAŠEG VOZILA
 
Provjerite paljenje!

Motor treba upaliti odmah.Loše je paljenje dizelaša znak  kvara, a problem može biti u grijačima, kompresiji ili visokotlačnoj pumpi goriva (Bosch pumpi)

Naravno da se dijagnoza kvara uspostavlja kod nas u servisnoj radionici, ali to vam je jedan znak da na vrijeme pristupite popravku svog automobila.


Provjerite rad u „leru“ Nemiran rad u praznom hodu često je pokazatelj većeg istrošenja vitalnih dijelova motora. Potrebna specijalna dijagnostika motora.
Pregledajte ispuh! Nekoliko puta naizmjenice dajte puni gas. Ako se iz ispuha pojavi gusti crni dim, to je znak nepodešenosti i istrošenosti „bosch pumpe“ ili istrošenosti motora. Rijetko je potrebno vozilo izvoziti na otvorenoj cesti, no najbolje je potvrditi ispravnost ili neispravnost vozila u našem servisu.

SERVISNI
PROGRAM
INFORMACIJE O
POSLOVANJU